19 Dis 2013

Sepatah 2-3 kata

Ramai orang tengah perabih cuti la ni. Jalan agak lengang dan opis juga agak sunyi. Pada aku.... aku bahagia dalam kelengangan dan kesunyian ni...hehehe....

Minggu lepas aku dah bercuti. Kan main ambik a week in a row. Nak bercuti dan nak berjalan la kononnya. Tapi berkesudahan aku hanya bercuti di rumah syurgaku itu. Sakit pinggang yang teramat sangat. Doktor pun tak tahu aku ni sakit apa. Kejap prescript muscle pain, pahtu ITU pulak then muscle pain balik. Mmm...ntah aku sendiri tak pasti. La ni bertahan dengan ubat yang doktor bagi tu. Boleh la... buat keje pelan pelan.

Tak tahu nak citer apa sebenarnya. Cumanya aku rasa blog aku ni sunyi. Konon bila dah taip2 ni, boleh la update lebih kurang. To show off tuan tanah masih bernafas. Iya kan gitu?

Sejak Eka balik kampung bercuti ni, aku bukan main lagi bersenam bereksesais bagai kat rumah tu. Penat banget. Rasa macam rutin keje aku 20 jam satu hari. Penat... penat.... tapi the miracle thing... i am still stay strong.... iya...the spirit not the kudrat. Haiisshhh.....

Citer jalan2 cuti sekolah since Eka takde ni, kami hanya berlegar2 sekitar lembah klang saja nampaknya. Lagipun cuaca kejap2 hujan dan musim banjir gini... better tak payah jauh sangat daripada kawasan rumah. Aku nak minimise risiko sebenarnya walaupun of cos anak3 tak happy kan. Takpe la... later2 bila dah besar boleh je lagi enjoy.

Selsema hari ni dah masuk hari ke 3. Lenguh2 sengal2 badan rasanya. Dok pulak dalam opis berekon ni. Lagi worse rasanya. Nak buat keje pun macam sengal je. Kalau dapat tilam bantal best jugak ni golek2 kan.

Permisi dulu.

Tiada ulasan: