27 Dis 2013

Lunch @Kumar's Bistro, Ara Damansara

Boss takleh hadirkan diri untuk seminar Dell. Maka aku pergi le ganti. Selalunya seminar ke... workshop ke... kat hotel selalunya kan. Tapi mereka ubah kebiasaan sikit. Event kat restaurant. 

Actually ni 2n time yang aku pergi event Dell Server yang diadakan tempat seumpama ni. Sebelum ni kat Dr Cafe. Dr Cafe ni buat dalam keadaan santai. Tempat tak sesuai sangat kut kat sini sbb sambil duduk kat sofa.. santai bagai... korang kena dengar presentation instead music kan. Lelap la jawabnya... nanti kalau ada masa aku review sikit pasal roti2 mereka k.

Berbalik kat Kumar's Bistro ni. Tempatnya ok. Sbb mereka ada sediakan bilik khas untuk presentation. Comfortable juga nak dengar dan nak tengok presentation.

Biasa la event pasti sampai ke tengahari kan. So lunch la kami di sini. Kumar's ni from nama dah tahu kan Indian Cuisine. Cuba kari la kan. Kan kari terkenal bagi mereka. Kali ni cuba menu kari kambing mereka. Sedap jugak. Dalca biasa2 saja dan yang lainnya.

Beriani-Dalca-kari kambing-papadom
Takde ulangan ke tempat yang sama untuk lunch rasanya pada aku. Bukan selera aku di sini. Kepada yang berminat dengan Indian Cuisine.. korang boleh cuba. Deco mereka cantik dan korang boleh nikmati hidangan dgn tenang. Lanskap di luar juga cantik di sini. 

Ok la... nanti kita review tempat lain pulak.

Tiada ulasan: